Η ADWEB Ε.Π.Ε., με εξειδίκευση στον τομέα των ψηφιακών τεχνολογιών, υλοποίησε ερευνητικό έργο με στόχο τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας για τον αυτοματοποιημένο σχεδιασμό, διαχείριση και εκτέλεση διαφημιστικών καμπανιών σε ψηφιακά μέσα (Programmatic Digital Ad Buying). Η καινοτόμος πλατφόρμα περιλαμβάνει προηγμένα εργαλεία για ανάλυση δεδομένων, διαχείριση καμπανιών σε πραγματικό χρόνο και στόχευση σε πολλαπλά μέσα, ενισχύοντας την αποδοτικότητα και την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων.
Η Redecon παρείχε υποστήριξη στη σύνταξη και υποβολή της πρότασης χρηματοδότησης, καθώς και καθοδήγηση καθ’ όλη τη διάρκεια της υλοποίησης, διασφαλίζοντας την επιτυχή ένταξη και χρηματοδότηση του έργου ,από το πρόγραμμα Ερευνώ – Δημιουργώ – Καινοτομώ” του ΕΣΠΑ 2014–2020.